    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getinbank i konto internetowe?
    Date: Sat, 10 Feb 2007 23:58:08 +0100

    Krzysztof wrote:

    > To na pewno nie jest rachunek idealny, ale jak ktos ma u nich lokaty, to
    > takie konto jest dobre do obslugi tych lokat na odleglosc. Filozofia
    > posiadania jednego rachunku uniwersalnego w jednym banku generalnie sie nie
    > sprawdza. Ja przynajmniej, jak mam mozliwosc bezplatnego zakladania lokat
    > przez internet w danym banku (przy dobrej ofercie %) to chetnie z tego
    > korzystam. Wizyta w oddziale to zawsze sporo straconego czasu.

    Znaczy nie żebym go od razu przekreślał ale w dobie takiej nagonki i
    paniki w sprawach bezpieczeństwa powinno to być jakoś bardziej dostępne
    w skondensowanej formie. Z tego co wyczytałem to jest lista haseł
    jednorazowych ale co dziwne nawet przy logowaniu na
    https://bank.gb24.pl/ podajemy hasło z listy - ciekawe jak jest z
    dostępnością tych list ale wydaje mi się że może to być trochę
    upierdliwe. Co do lokat to się nie wypowiadam bo cholera nie wiem jak to
    się dzieje ale żadnej mi się jeszcze nigdy nie udało założyć.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski