  • Data: 2009-11-13 09:19:05
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie nie chodzi o konkretne podejście. Twoje jest tak samo dobre jak moje.
    > Wcale nie głupie. Po prostu Twoje. Z jakiegoś powodu tak myślisz. I dobrze.
    > Ja raczej chęć dzielenia się z innymi zarobionymi pieniędzmi kanalizowałbym
    > poprzez fundacje i stowarzyszenia. Ludzie, którzy mogą i chcą podzielić się
    > swoją pracą mogą to zrobić. Dla mnie jest duża różnica między móc, a musieć.
    > Moim zdaniem podatki powinny być zbierane na usługi, z których korzysta
    > każdy.

    ja jednak jestem za przymusem... totus, nie możesz wszystkich mierzyc swoją
    miarą... ty swoimi nadwyżkami się podzielisz poprzez fundacje, bo wiesz że
    dwoma łyżkami nie da się jeśc... ale nie wszyscy są tacy... ludzie w większości
    są chytrzy i pazerni... jest to znakiem naszych czasów... takie podatkowe
    rozwiązanie na pewno nie jest doskonałe... ale inaczej chytrusków nie zmusisz
    do sięgnięcia do sakiewki...