  • Data: 2009-11-13 11:28:00
    Temat: Re: glosowanie
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    viper pisze:

    > Jerzy, bo my naprawdę nie chcemy byś przepadł w głosowaniu he he... dlatego
    > będziemy tak długo pisac w tym wątku aż go zatkamy... apeluję do wszystkich
    > sympatyków Jerzego, także do tych którzy go lubią inaczej... piszcie jak
    > najwięcej w tym wątku aż go zatkamy... nie może byc tak że o tym czy na grupę
    > ma pisac człowiek który te grupę budował będzie decydowac jakieś idiotyczne
    > głowowanie... panowie, do roboty, zatykamy wątek :))) ...

    Viper, ja nie wątpię w szczerość Twoich intencji, ale zrozum i moje.

    Ja zupełnie szczerze i bez żadnych podtekstów nie widzę najmniejszego
    sensu aktywnego uczestniczenia w grupie dyskusyjnej, w której większość
    członków odczuwałoby jako dyskomfort moje wypowiedzi.

    Według mojego rozumienia tematu tej grupy nie napisałem nigdy -
    podkreślam - nigdy niczego co nie miałoby bezpośredniego lub pośredniego
    związku z jej tematem. Jeżeli takie rozumienie sprawy jest na grupie tak
    egzotyczne, ze przegram to głosowanie na co wszystko wskazuje, to w
    konsekwencji postąpię w myśl znanej zasady "nie będę się kopał z
    koniem". Nie należę do ludzi, którzy chcieli by na siłę uszczęśliwiać
    innych.

    To, co od 15 lat pisałem , to pisałem zawsze ze szczerym przekonaniem,
    że milcząca większość to akceptuje, a wątki typu "Olszewski to kretyn"
    są marginesem. Jeżeli rzeczywistość jest inna, to byłem w błędzie i to
    uznam jako fakt, tak , jak uznaje za fakt to, że dawniej elita chcąc
    zabłysnąć erudycją cytowała wielką literaturę, a dziś powołuje się na
    Jolę Rutowicz z Wielkiego Brata (jak znany polityk PO w Komisji
    Śledczej). Każda epoka ma swoich idoli. Widać należę jeszcze o tej
    poprzedniej, a poseł S. Karpiniuk będzie pewnie za jakiś czas pełnił
    najpoważniejsze urzędy w moim Kraju, ze wszystkimi szkodami, jakie z
    tego niechybnie wynikną.