  • Data: 2009-11-13 11:08:22
    Temat: Re: glosowanie
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Choćbyś nie wiem co nieprawdziwego i głupiego tu nie napisał, to i tak
    > nie uda Ci się mnie sprowokować.

    Nie mam zamiaru Cie prowokować. Bo do czego? Chciałem pokazać Ci lustro.
    Przynajmniej ja Ciebie tak odbieram. Jako nieobiektywnego nachała. Z tego co
    widzę nie ja jeden. Takie moje zdanie o Tobie nie upoważnia mnie do
    odbierania Ci Twoich wolności tym bardziej, że mogę Cię łatwo wyłączyć. Mnie
    swoim postępowaniem żadnej szkody nie przynosisz.