  • Data: 2009-11-13 11:29:58
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    > Według mojego rozumienia tematu tej grupy nie napisałem nigdy -
    > podkreślam - nigdy niczego co nie miałoby bezpośredniego lub pośredniego
    > związku z jej tematem. Jeżeli takie rozumienie sprawy jest na grupie tak
    > egzotyczne

    ---Cytat---
    Amerykańska i europejska agencja kosmiczna podpisały w Waszyngtonie list
    intencyjny o wspólnym programie podboju Marsa. Ze strony amerykańskiej
    sygnatariuszem dokumentu był administrator NASA Charles Bolden, w
    imieniu ESA podpis złożył dyrekor generalny Jean-Jacques Dordain
    ---Koniec---

    nie będę zbyt mocno szukał bo olewam, ale chocby na tej zasadzie to wszystko
    jest związane z tematem kazdej dowolnej grupy, w tym ta fotka na przykład:

    http://plfoto.com/1994012/zdjecie.html