  • Data: 2009-08-14 12:36:13
    Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sie, 08:22, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:

    > Najlepsze jest logowanie przy uzyciu karty zkodami, nie trzeba podwac hasla,
    > wystarczy wiec czyjas karte zaj. i jego ID

    Aha. :) Rowniez autoryzacja w call center mnie troche odstrasza - tzn.
    "Pana numer aj dii poprosze" (WTF? , aaaa!, ID) "i numer z linii 33
    kupe" (WTF? aha! QP!) - ale nikt mnie nastepnie nie pyta o imie i
    nazwisko. Co jest dla mnie sygnalem, ze banku tak naprawde nie
    interesuje kto dokonuje transakcji, jezeli tylko ID oraz jednorazowy
    kod sie zgadzaja.

    Co do interfejsu to mozna sie przyzwyczaic. Musze im przyznac, ze te
    topornosc systemu Nordea zazwyczaj nadrabia jakoscia obslugi klienta
    przez call center. I odpowiedzi poczta wewnetrzna tez sa zazwyczaj
    rzeczowe i na poziomie.