  • Data: 2002-01-16 14:29:53
    Temat: Re: hasła jednorazowe
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kuba93" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a23ubs$eu8$1@news.tpi.pl...
    > KOlego poczytaj dobrze moj pierwszy post.
    > Wyrażam swoje odczucia i czy sie to Tobie podoba czy nie mam do tego
    prawo.

    Wcale Ci tego prawa nie odbieram. Chodzi mi raczej o sposob w jaki to
    robisz. Dyskusja o wyższości zdrapek inteligo nad kartkami mbanku to
    dyskusja o wyzszosci swiat wielkanocnych nad swietami bozego narodzenia.
    Natomiast Ty robisz z tego wielka afere, piszac np: "Inteligo bije w tym
    względzie mBank na głowę ze swoimi zdrapkami" lub "MOże by tak Pan Lachowski
    (chyba nie przekręciłem) pomyślał o tym w
    najblizszej przyszłości". Jesli to jest dla Ciebie tak istotne, jak wynika z
    tonu Twojego postu, to zamknij rachunek i nie denerwuj sie, ze ktos Cie
    okradnie. Jak chcesz sobie o tym spokojnie porozmawiac, to prosze bardzo. Mi
    sie na poczatku tez zdrapki podobaly, bo byly "fajne". Teraz juz tak wcale
    nie uwazam. Nie zawsze mam pod reka np monete, zeby je zdrapac, a nie mam
    ochoty brudzic sobie paznokci. Poza tym karty mbanku sa czytelniejsze -
    zdarzalo mi sie zle odczytac numer ze zdrapki, jezeli niedokladnie zdrapalem
    farbe. Istotnej roznicy w bezpieczenstwie nie widze (wizja kogos wlamujacego
    mi sie do domu tylko po to, zeby ukrasc mi tan-y i wyczyscic konto mnie nie
    przekonuje. zreszta dokladnie to samo mozna zrobic ze zdrapka)

    Pozdrawiam
    Rafal