  • Data: 2010-05-14 19:59:59
    Temat: Re: hsbc opinia
    Od: tarantula <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Maj, 21:35, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > ror ma funkcjonalnosc typowego konta internetowego, ktore spora czesc
    > lokalnych bankow oferuje za darmo, a hsbc chce za to 20pln przy wplywach
    > mniejszych niz 5kpln.
    >
    > http://www.hsbc.pl/1/PA_1_3_S5/content/poland/pdfs/a
    dvance/current_ac...

    > zadna rewelacja.

    no plusem jest to ze placisz za wszystko 20 zl/mc a wszystko masz
    zadarmo ,
    a inne banki ktore cos w podobie oferuja zawsze maja ukryte oplaty za
    przelew lub karte itp
    rozumiem ze ze zawsze ise zanjdzie cos niestandartowego patrz przelew
    zagraniczny w obrebie grupy hsbc min 10 zł maks 100 (0,25%)
    ale to przecietny kowalski zadka robi i moze taka sume zaplacic za
    taki przelew

    chodzilo mi czy ktos ma do czynienia ogladajacych ta grupe z tym
    bankiem