  • Data: 2009-06-07 16:39:14
    Temat: Re: informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna"
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message
    news:h0gl3t$e53$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ale czy wytrzymuje porównanie z innymi bankami?
    > Nie wydaje mi się.

    Tak konczy sie kupowanie banku internetowego przez marmurowego molocha,
    ktory zyje glownie z kont osobistych dla emerytow. Najlepiej jakby to
    sprzedali, tylko w obecnej sytuacji watpie, ze ktos jest zainteresowany
    bankiem wirtualnym bez placowek, z niewielka baza klientow. Generalnie model
    czysto internetowy jest mocno ograniczony i ma duzo minusow, szczegolnie jak
    bank oferuje konta i lokaty walutowe. Poza tym zalatwianie reklamacji,
    zamykanie konta w banku z placowka jest niestety duzo latwiejsze dla klienta
    i trzeba oferowac dodatkowe 'atrakcje' dla klientow, zeby masowo wybierali
    bank bez placowek. Obecna sytuacja na rynku pokazuje, ze w bankach z
    placowkami mozna znalezc dla siebie atrakcyjne wersje kont w porownaniu do
    tych czysto internetowych. Dostep internetowy do konta przez ostatnie kilka
    lat stal sie produktem powszechnym i nie jest juz wartoscia sama w sobie jak
    na poczatku, kiedy powstawal mbank i inteligo.