eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - dlaczego powolutku umieraRe: informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna"
  • Data: 2009-06-07 16:51:09
    Temat: Re: informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna"
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof pisze:
    >
    > "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message
    > news:h0gl3t$e53$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik wrote:
    >>> a mnie tam Inteligo podoba się bardziej niż 'nieinteligentna' część
    >>> PKO BP
    >>
    >> Ale czy wytrzymuje porównanie z innymi bankami?
    >> Nie wydaje mi się.
    >>
    >>
    > Tak konczy sie kupowanie banku internetowego przez marmurowego molocha,
    > ktory zyje glownie z kont osobistych dla emerytow. Najlepiej jakby to
    > sprzedali, tylko w obecnej sytuacji watpie, ze ktos jest zainteresowany
    > bankiem wirtualnym bez placowek, z niewielka baza klientow. Generalnie
    > model czysto internetowy jest mocno ograniczony i ma duzo minusow,
    > szczegolnie jak bank oferuje konta i lokaty walutowe. Poza tym
    > zalatwianie reklamacji, zamykanie konta w banku z placowka jest niestety
    > duzo latwiejsze dla klienta i trzeba oferowac dodatkowe 'atrakcje' dla
    > klientow, zeby masowo wybierali bank bez placowek. Obecna sytuacja na
    > rynku pokazuje, ze w bankach z placowkami mozna znalezc dla siebie
    > atrakcyjne wersje kont w porownaniu do tych czysto internetowych. Dostep
    > internetowy do konta przez ostatnie kilka lat stal sie produktem
    > powszechnym i nie jest juz wartoscia sama w sobie jak na poczatku, kiedy
    > powstawal mbank i inteligo.

    Koszty dodatkowe zwiazane z prowadzeniem banki czysto internetowego
    staly sie o wiele bardziej kosztowna pozycja, niz gdy startowaly takie
    banki. Im wiecej produktow w ofercie, tym kosztowniejsza ich obrobka i
    przesylanie dokumentacji.

    W dodatku logistyka przesylek sprawia, ze czas wielu operacji wydluza
    sie ponad wytrzymalosc klientow, zwlaszcza, ze moga na zblizonych
    warunkach uzyskac te same produkty w "zwyklym banku".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1