    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna"
    Date: Sun, 07 Jun 2009 18:51:09 +0200
    Sender: k...@2...155.189.10

    Krzysztof pisze:

    > "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message

    > Tak konczy sie kupowanie banku internetowego przez marmurowego molocha,
    > ktory zyje glownie z kont osobistych dla emerytow. Najlepiej jakby to
    > sprzedali, tylko w obecnej sytuacji watpie, ze ktos jest zainteresowany
    > bankiem wirtualnym bez placowek, z niewielka baza klientow. Generalnie
    > model czysto internetowy jest mocno ograniczony i ma duzo minusow,
    > szczegolnie jak bank oferuje konta i lokaty walutowe. Poza tym
    > zalatwianie reklamacji, zamykanie konta w banku z placowka jest niestety
> [...]

    Koszty dodatkowe zwiazane z prowadzeniem banki czysto internetowego
    staly sie o wiele bardziej kosztowna pozycja, niz gdy startowaly takie
    banki. Im wiecej produktow w ofercie, tym kosztowniejsza ich obrobka i
    przesylanie dokumentacji.

    W dodatku logistyka przesylek sprawia, ze czas wielu operacji wydluza
    sie ponad wytrzymalosc klientow, zwlaszcza, ze moga na zblizonych
    warunkach uzyskac te same produkty w "zwyklym banku".