  • Data: 2003-04-26 12:48:04
    Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > już
    >
    > Ciekawa opinia. Skąd masz takie informacje?

    niedoczytałeś jak widzę - informacja z 1-szej ręki - dzwoniłem wczoraj na
    infolinię bo właśnie zamykam konto

    > Tym bardziej, że okres
    > rozliczeniowy w inteligo liczony jest nie według miesiąca kalendarzowego,
    > ale według daty otwarcia konta... Więc co ma do tego 15-ty ???

    a co mnie to ?
    skoro pracownica banku z którą się wczoraj połączyłem tak mi powiedziała to
    dla mnie to jest świete i obowiązujące. Jeśli tak nie będzie to z tego co
    pamiętam rozmowy z inteligo są nagrywane i złożę reklamację

    > Poza tym opłaty pobierane są z góry za miesiąc przyszły...

    chodzi o opłaty przez ten miesiąc dodatkowy (30 dniowy okres zamykania
    konta, oczywiste jest że za poprzedni okres w którym konto było używane nikt
    nie zwróci ani grosza)