  • Data: 2003-04-26 12:56:25
    Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jestem
    > fajną
    >
    > A ich funkcjonalność w jakiś sposób się pogorszyła ????
    > Bo nie zauważyłem...

    z głównych zmian jakie zauważyłem to może niewiele
    - brak Email Money na koncie firmowym - wcześniej niby też go nie było ale
    działało :-)
    - całkowicie chaotyczne działanie transakcji kartowych - generalnie od
    jakiegoś czasu obserwuję problemy - panienki na infolini twierdzą że
    wszystko jest ok, tyle że ja nie mogę płacić ich kartą
    a wczoraj przez to zablokowano mi konto w paingfast (po kilkunastu
    nieudanych próbach transakcji kartą inteligo serwis stwierdził że dla mojego
    bezpieczeństwa zablokuje mi konto bo coś jest nie tak - trochę przelało to
    czarę goryczy bo w tym samym momencie panienka z inteligo twierdziła że nie
    ma żadnych sygnałów żeby coś było nie tak -

    zaś w połączeniu z ostatnią marcową zmianą TOiP konto firmowe w Inteligo
    straciło całkowicie sens ekonomiczny - trzymałem je jeszcze z sentymentu -
    ale kłopoty z kartami to już przesada