    From: "PshemeK" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo...wrrr
    Date: Tue, 3 Aug 2004 12:17:39 +0200

    > Ooooo, jak ostro. Za duzo pepsi lub innego syfu pijesz.

    Być może. Ale to nie zmienia faktu, że nie rozumiem dlaczego nazywasz
    debilem kogoś, kto stara się jak najlepiej zabezpieczyc Twoją kasę. A jak
    masz problem z zapamiętaniem kolejności 6 cyfr, to sobie wymyśl coś
    prostszego np. 227865

    > A wracajac do tematu. Od lat mam wypracowane pewne standardy dotyczace
    > uzywanych przeze mnie hasel. I wcale nie sa to hasla typu dupa, czy rok
    > urodzenia. Poniewaz jednak liczba hasel mi rosnie i rosnie liczba
    > standardow, ktore ktos mi narzuca, to sytuacja mi sie komplikuje.
    > Poniewaz nie mam w zwyczaju notowac hasel, to jak rzadko ich uzywam, to
    > zapominam, a proces przypominania czesto wymaga wiekszej liczby prob niz
    3.

    To ustal sobie jedno hasło. I zmieniaj w nim tylko wielkość znaków czy
    kolejność cyfr. Albo hasła które łatwo będziesz mógł dopasować do danej
    uługi : mBart0l1234, bPHartol1234

    > Poza tym bardzo lubie hasla skladajace sie tylko z cyfr. Nawet jak maja
    > po 8 i wiecej znakow.

    BPH : jedna duża, jedna mała, jedna cyfra, w sumie min 10 : B123456789b
    mBank : nie mam pojęcia jak : m987654321M, albo - jeśli za trudne -
    M123456789m
    co tam jeszcze masz ?

    > Nie wiem co bym wolal, z BePeHahahaha sobie radze (po kazdym kolejnym
    > przelewie liczba prob maleje ;-) ), ale wyrywkowe pytania o cyfry z
    > hasla w mBanku jest dla mnie nie do przyjecia, bo wymaga zapisania hasla
    > i ponumerowania znakow. To jest czysty debilizm.

    No i się doczekaliśmy. BPH cacy, mBank be. Że zacytuję Halamę : '... ja
    wiedziałem, że tak będzie.. '.
    A poza tym to nie jest debilizm tylko hasło maskowane. Tak się to nazywa.
    Zostało wymyślone m.in. po to, żeby potem ktoś nie miał pretensji, że musi
    przez telefon podawać całe hasło. Zapewne sam byś miał (tak, wiem,
    spekulacje. Wycofuję ostatnie zdanie wysoki sądzie).

    PshemeK

    PS. Krótki kurs tworzenia haseł (powyżej) był gratis. :)