  • Data: 2009-10-20 19:09:54
    Temat: Re: jak działają KK?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    news:hbksng$18h$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    KJ Siła Słów pisze:

    >[...] Twórca wątku zmieszał dyskusję na temat kart jako karty kredytowej vs
    >debetowa oraz o kartach w ogóle.

    Ja nic o debetowych vs wogóle!
    Ja chciałem poznać mechanizm od drugiej strony.
    Widzę, że nie tylko bank zarabia, bo i też firmy serwisujące terminale,
    jak i firmy telekomunikacyjne - a banki jakieś ułamki procenta.
    W mojej firmie są tysiące połączeń miesięcznie razy 1 impuls. Rocznie niezła
    kasa...

    A te 2% w sklepie komputerowym są sformułowane jako nieudzielenie
    rabatu za transakcję gotówką :))

    Dla klienta wygoda lub pułapka. Dla banku mniejszy lub większy zysk.
    Dla malych sklepików przymus.

    A już się szykouje rewolucja płatnicza za pomocą telefonu komórkowego :))

    Feromon