eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Date: Thu, 27 Aug 2009 21:02:53 +0200

    "maruda" h76aag$6ha$...@n...news.neostrada.pl

    > mocno podcinając to, co fiskusa obciąża niepotrzebnie. Na przykład
    > MZ odciąć należy ,,Kościół'', bo jeśli jest on potrzebny -- wierni
    > dadzą mu bezpośrednio (bez pośrednictwa fiskusa -- taniej im to wyjdzie
    > a ,,Kościół'' więcej uzyska/dostanie) na tacę z potrzeby serca, czyli
    > z miłości, a jeśli wierni na tacę nie dadzą, to oznaczać będzie, że
    > ,,Kościół'' jest niepotrzebny lub potrzebny, ale w mniejszej skali,
    > że tak to określę. :)

    : Tutaj się z Tobą zgodzę.
    : Podobnie należy potraktować kryminalistów, imbecyli, bezrobotnych,
    : niefunkcjonalnych i innych społecznie niewydolnych. Kto będzie miał
    : potrzebę serca, to im da z miłości, a nie z rabunku w "majestacie prawa".

    I zapewniam Cię, że ja sprzedającym wódkę nie dam ani grosza z dobroci serca. :)

    ,,Kościół'' jest niewydolny? Może i jest. Ale dlaczego chce zabierać
    ponad 70% dochodu narodu? :) Jeśli każdy zbiorowy niewydolny tyle
    zechce zabrać -- szybko okaże się, że musimy zarabiać 100 razy
    więcej, aby zaspokoić żadania kryminalistów, imbecyli, bezrobotnych itd. :)

    Bóg przestrzega przed ,,pysznym żebrakiem'', a duchowni właśnie są
    takimi pysznymi, nadętymi żebrakami. :) Co więcej -- w objawieniach
    Matka Boska przestrzega przed oddawaniem duchownym władzy nad polityką
    czy gospodarką. :)

    Bóg nakazuje karmieni głodnych (niewydolnych) ale nie zezwala na
    to, aby zrzekać się swych dóbr na korzyść tychże niewydolnych.

    A teraz najciekawsze:

    -- bezrobocia nie można zlikwidować jednym posunięciem
    podczas gdy
    -- ,,Kościół'' można :)

    Duchowni mogą iść do pracy. Nie musza rabować i kraść. :)
    Nie są niewydolni, ale chcą być niewydolni. :)
    Gdyby można było jednym posunięciem zlikwidować czy to choroby nieuleczalne,
    czy grzech, zapewne nie łożono by pieniędzy ani na kryminalistów, ani na
    policję, ani na debili, lecz by zlikwidowano ów problem. Co więcej -- stale
    społeczeństwa walczą i z chorobami, i z grzechem. :) Nikt zdrowy na umyśle
    nie tworzy kryminalistów. Owszem -- są (lub były) szkoły terroryzmu, ale
    w cywilizowanych krajach nie buduje się kryminalizmu, lecz z nim walczy,
    i to bezpardonowo. :)

    Chcesz powiedzieć, ż tak jakoś samo się przez się ;) dzieje, że ktoś
    staje się księdzem? Jakiś wypadek w rodzinie czy nagła choroba lub
    może zły przykład, wychowanie z ulicy? :)

    Nie widzę związku pomiędzy dotowaniem służby zdrowia czy wymiaru
    sprawiedliwości a dotowaniem ,,Kościoła''.

    > zysków płynących :) z alkoholu MZ można uzyskać poprzez zrzeczenie się
    > zysków z akcyz, czyli poprzez zezwolenie na lokalne bimbrownictwo. :)

    : A tutaj z innej beczki: W latach stanu wojennego, gdy wódka i cukier
    : były na kartki (2kg cukru /os/mies, wódki - nie pamiętam, bo wtedy nie
    : piłem),

    A teraz pijesz? :)

    : to "gdy się spotkało trzech, to dwóch dzieliło się
    : doświadczeniami z czego i jak pędzić". Aparaturę pożyczało się między
    : sąsiadami, imprezy robiło się "na ciepłym", wg schematu "tu nam ubywa, a
    : tam nam przybywa" i jakoś się żyło. A teraz ta szlachetna sztuka
    : całkowicie zanikła. Nie pojmuję.

    Nieźle jesteś zorientowany jak na abstynenta. :)
    Ale -- nie wiem, czy piszesz prawdę, bo ja nie znam nikogo pędzącego. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'