  • Data: 2009-09-06 12:47:51
    Temat: Re: jak opisać casback organowi podatkowemu?
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz taka porada u doradcy podatkowego to kosztuje troche $$$, a Ty
    > chcesz zebysmy Ci za free napisali ? ;-)
    >
    > A calkiem serio - popros bank, dadza Ci gotowca.

    nie liczę na to że ktoś wykona za mnie gratis całą pracę.
    liczę raczej na jakieś luźne podpowiedzi, uwagi, linki, krytykę

    pierwszy (maleńki bo maleńki ale realny) efekt mojej prośby już jest:

    > dziękuję za pierwszą praktyczną poradę

    > co prawda dla mnie jest to oczywista oczywistość ale skorzystam
    > z dobrej rady przedmówcy i wyraźnie zastrzegę we wniosku ORD-IN,
    > że NIE mam na myśli usługi visacashback, ale że

    > bo urzędnik-interpretator powinien wiedzieć, czego dot. moje pytanie.

    może jeszcze ktoś dopowie jeden szczególik, inny dwa i jakoś się urodzi
    materiał do zredagowania tekstu mojego wniosku o interptretację.

    a potem, kto chce niech kopiuje i wzbogaca państwo o 40zł, chroniąc
    własny portfel na dużo wiekszą kwotę.