  • Data: 2007-08-11 07:44:11
    Temat: Re: jak to naprawde jest z tą autoryzacją karty?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Aug 2007 23:42:18 +0200, MAriusz_H napisał(a):

    > Ale nie oto mi chodzi ... nie do tego zmierzam ... Wszędzie dookoła
    > słyszę tylko że płacenie kartą jest coraz bardziej bezpiecznie ..

    Bo jest, tylko gdzie indziej leży to bezpieczeństwo.

    Płacenie kartą jest bezpieczne, bo jeżeli uznasz że jakaś transakcja na
    wyciągu nie jest twoja, reklamujesz ją, ta kwota jest zabierana
    podmiotowi gdzie było nią płacone. I w tym momencie tenże sklep/zarząd
    mostu/autostrady/parkingu/cokolwiek musi udowodnić że nie jest wielbłądem
    i że transakcja była i było z nią wszystko ok.

    p. m.