  • Data: 2004-09-01 14:08:48
    Temat: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grupowicz "Catbert", używający adresu <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
    napisał:

    > Nie, nie jest dostosowane.
    > Producent zastosował w nim materiały, które źle znoszą przewożenie
    > gipsu, cementu etc. - chociaż jest to możliwe, w skrajnym prypadku
    > można wozić cement luzem, cegły na siedzeniu - jeżeli ktoś ma taką
    > potrzebę, to faktycznie zostaje ona zaspokojona, ale samochód nie
    > jest do tego dostosowany.

    Dzieki za pozwolenie posiadania potrzeb nie zawsze standardowych ;)

    > W miejscowym Leroy'u widziałem obywatela, który do Yarisa pakował
    > betoniarkę 150l (przepraszam: "mieszalnik do pasz", niższy VAT).

    No widzisz, ludzie to potrafia wymyslec.

    > Coś może zaspokajać potrzebę, ale nie być do tego dostosowane -
    > podobnie jak karta kredytowa nie jest dostosowana do bezprowizyjnego
    > pobierania gotówki - najlepszym dowodem owego braku dostosowania jest
    > potrzeba specjalnych zabiegów, by takiej operacji dokonać. :-)

    Jasne, nastepnym razem bede juz pamietal, ze sa taksowki bagazowe oraz firmy
    dajace od reki tzw. chwilowki, np. Provident - tylko czemu ja mam za to
    placic skoro mam samochod oraz KK? Bo moge sobie zabrudzic auto,
    ewentualnie po przejechaniu 3km moze mi siasc zawieszenie (tylko czemu nie
    siadlo w drodze nad morze?) albo bede musial latac z KK po sklepie zeby za
    kogos zaplacic?

    Przykro mi, ale jak slysze takie kontrargumenty jak Twoje to ja sie zaczynam
    zastanawiac kto jest bardziej dziwny. Bez urazy :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia