  • Data: 2004-09-02 08:32:06
    Temat: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grupowicz "Jarek23", używający adresu <j...@l...pl>
    napisał:

    > Naprawdę dobry komentarz :))), ale Ci do których jest skierowany i
    > tak nie zrozumieją... szkoda.

    A ja powiem tak. Umiejetnosc wczucia sie w czyjas sytuacje jest bardzo
    pozyteczna cecha jednakze niestety obca wiekszosci ludzi. Gdybym robil to co
    mi zarzucacie notorycznie i regularnie najpewniej bym musial zwinac pod
    siebie ogon. Mnie jednak najbardziej to dziwi, ze czytajac moje wypowiedzi
    nie potrafiliscie dostrzec tego co napisalem: nie woze gipsu swoim autem
    regularnie (zrobilem to raz w zyciu), nie biegam z KK po markecie zeby za
    kogos zaplacic (na przestrzeni 5lat posiadania KK zrobilem to w sumie
    2razy) - wiec o czym tu mowa?

    Mowa tu o tym tak naprawde, ze Pan Catbert i Pan Jarek23, niewtpliwie z
    pokolenia mlodych-gniewnych, oburzaja sie na ludzi, ze kombinuja (nie
    kradna, tylko kombinuja). A dlaczego? Przypuszczam, ze 23 przy imieniu Pana
    Jarka wskazuje na jego wiek, zakladam, ze Pan Catbert jest niewiele
    starszy - to moze wskazywac na ich male doswiadczenie zyciowe. Pewnie nie
    doswiadczyli jeszcze zadnych klopotow (milosne zawody w tym wypadku mozemy
    chyba pominac), a ich ambicje ograniczaja sie sie gdzies do poziomu:
    impreza, fura i komora. Jednakze zycie bywa bardziej pogmatwane i zdarza
    sie, ze majac dom, samochod, troche lokat, dobra prace nagle trzeba zaplacic
    komus 160zl, w portfelu znajdzie sie ledwie 100 i pare drobniakow, a do
    wyplaty jest jeszcze 2dni.

    Ja w tym watku nie chcialem wykazywac, ze to co robie jest chwalebne,
    pokazalem tylko, ze jest mozliwe. Mozliwe i uwazam, ze moralnie mniej
    naganne niz wyrywanie torebek babciom pod kosciolem, a to przeciez tez jest
    metoda na "doladowanie" sobie konta niewielkimi kwotami. Ale nie chcialem
    przeciez pisac o morlanosci tylko mozliwosci - drobna roznica, tylko jak sie
    to ma do tego co wygaduja tutaj panowie Catbert i Jarek23?

    Podusmowujac: popelniacie Panowie grzech smiertelny - grzech patrzenia na
    kogos z gory i niezrozumienia. Wiecej szacunku dla ludzi prosze Panow, bo
    nie wiecie co sie Wam moze w zyciu przytrafic!

    Dla mnie EOT, bo nie zakladam, ze zrozumiecie - do tego trzeba dojrzec :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia