  • Data: 2004-06-12 23:27:18
    Temat: Re: jaki antywir i firewall??
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    lelek napisał(a):

    > Czesc Wszystkim!
    >
    > Duzo sie mowi ostatnio o wirusie kradnacym numery kart i hasla zapisane na
    > dysku kompa. Piszecie ze wystarczy dobry antywir i firewall. Ja mam Mksa-czy
    > to dobry wybor, a jesli nie to co w zamian?

    To nie jest dobry wybór. Dobrym wyborem jest na przykład NOD32
    http://www.nod32.pl

    Polecam także lekturę http://www.virusbtn.com/ . Tutaj znajdziesz testy,
    opinie i porady

    Sygate Personal Firewall http://www.sygate.com , Kerio Personal Firewall
    http://www.kerio.tk (opis konfiguracji i wersja polska) oraz ewentualnie
    jako trzeci Outpost 1.0 http://www.outpost.com

    > Ja bym chcial najlepiej po polsku i za damo;-) no i zeby byla dostepna
    > instrukcja jak uzywac...

    Jeśli Twoja wiedza jest na poziomie zerowym to odradzam korzystanie z
    firewalla bo możesz sobie napytać biedy i zablokować dostęp do sieci.

    Proponuję najpierw zacząć lekturę:

    http://www.advnetcom.net/fts.htm
    http://www.homenethelp.com/web/howto/firewall-test.a
    sp
    http://www.auditmypc.com/
    http://www.hackerwatch.org/probe/
    http://www.firewallguide.com/
    http://www.pcflank.com/scanner1s.htm

    > PS. Swiatli Polacy, przypominam, ze jutro Wybory-obywatelski obowiazek czas
    > spelnic!!!

    Chyba sobie żartujesz......

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*