    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki fundusz polecacie? [na 2 lata]
    Date: Sat, 11 Aug 2007 15:53:12 +0200

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Bez przesady, byly gorsze rzady - rozumiem krotka pamiec, ale
    > trzeba zachowac umiar.

    Z calym szacunkiem : to jest najgorszy rzad od upadku PRL. To jest
    najgorszy premier, ktory sprawuje wladze niczym I sekretarz PZPR (cos
    sie niepodoba to wywalamy z rzadu i wszczynamy postepowanie karne vide
    sprawa Kaczmarka), wykorzystujac do tego policje polityczna (kiedys
    SB/UB teraz CBA). Przeciez ta afera z Lepperem to jest mega skandal,
    totalne spreparowanie sytuacji korupcyjnej w nadziei ze ktos przyjmie
    lapowke. To jest dzialanie w stylu "dajcie mi czlowieka, a paragraf sie
    znajdzie". Oczywiscie Lepper to czlowiek skazany prawmocnie i jego
    miejsce bynajmniej nie jest w parlamencie ale styl sprawowania obecnej
    wladzy zasluguje na postawienie wiekszosci osob z PiS przed TS.

    > Chwilowo rzad na szczescie Odp:* sie od gospodarki i jest zajety
    > wlasnymi, wazniejszymi sprawami.

    I bardzo zle, bo gospodarke mimo wszystko mamy slaba. Spadek bezrobocia
    to zasluga tego ze ludzie emigruja albo przestaja sie rejestrowac,
    obecny wzrost to zasluga tego ze teraz zaczynamy odczuwac wejscie do UE,
    na swiecie tez wszystko dobrze sie rozwija, wiec i my korzystamy. PiS
    natomiast te oznaki przypisuje sobie co jest totalna bzdura.

    Rzad powinien obnizac podatki i upraszczac procedury. Przeciez w naszym
    kraju obowiazuje takie prawo budowlane i taki kpa (+ ustawa o ustroju
    sadow administracyjnych), ze autostrady i stadiony na euro nigdy nie
    powstana, bo bedzie to proceduralnie niemozliwe (wystarczy jedna skarga
    do WSA, a pozniej do NSA zeby cala sprawa utknela przynajmniej na 1,5
    roku). Pomijam juz kwestie przetargow, bo te pewnie potrwaja bardzo dlugo.

    Kwestie tego ze jestesmy skompromitowani na arenie miedzynardowej
    pomijam. Pan Prezydent czy tez pani minister spraw zagranicznych (ale
    ona to akurat marionetka) tylko nas osmieszaja, a ich dzialalnosc jest
    zdecydowanie ze szkoda dla naszego kraju.

    No ale juz OT bo to NTG.

    --
    Mithos