  • Data: 2016-05-18 16:53:32
    Temat: Re: jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    On 05/18/2016 04:03 PM, Krzysiek wrote:

    >Naprawdę, ktokolwiek w Polsce chce, aby rating został obniżony?

    Hm, a nie lepiej, aby obnizyli juz teraz, niz pozniej ?
    Bedzie sie mogl rzad wczesniej policzyc z rzeczywistoscia :-)

    >A że rating został obniżony, to fakt, którego podważyć się nie da
    >(jedna agencja obniżyła sam rating, druga obniżyła perspektywę - co
    >będzie kosztować Polskę kilka miliardów zł w wyższych odsetkach od
    >obligacji; porównaj, ile tych odsetek płacą np. Czesi, a ile płacimy
    >my).

    No, jeszcze sie moze rzad obrazic, i powiedziec, ze g* nas rating
    obchodzi, polska gospodarka jest w rozkwicie, zlotowka sie umacnia,
    rzad wprowadza dobre zmiany i nie bedziemy odsetek podnosic ...
    ciekawe czy przekona inwestorow :-)

    A swoja droga - cos mi chodzi po glowie ze MF pisalo "plan emisji na
    ten rok zostal zrealizowany".
    Moze nie musza do grudnia pozyczac ?
    Czy to nowy deficyt, a ciagle zostaje rolowanie starych ?

    J.