  • Data: 2009-10-29 16:31:01
    Temat: Re: jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Paź, 14:39, BK <b...@g...com> wrote:

    > Komu i do czego jest wiec ten sztyczny i nielogiczny podzial na banki
    > spoldzielcze i kasy w Polsce? :)
    Generalnie to się zagalopowałeś, przesadziłeś i miejscami napisałeś
    nieprawdę.
    1. dla SKOKów inaczej ustala się zobowiązania podatkowe ponieważ
    przykładowo SKOKi w mniejszym zakresie niż banki mogą wliczać w koszty
    uzyskania przychodu rezerwy na zobowiązania;
    2. Kasa Krajowa (!) SKOK owszem zarejestrowała spółki w Luksemburgu
    ale dla: ubezpieczeń, mediów, firmy turystycznej i informatycznej,
    natomiast same SKOKi płacą podatki w Polsce;
    3. oferta depozytowa (bo kredyty mnie nie interesują) wielu SKOKów
    jest lepsza niż banków nawet uwzględniając opłaty.

    Co prawda uważam że SKOKi ze spółdzielczością nie mają wiele
    wspólnego, tym niemniej nie mogę zrozumieć co one komu przeszkadzają ?
    Więcej kontroli i więcej regulacji to jest recepta na zdrową
    gospodarkę ?