    From: "grejt briton" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki wybrać bank w UK ?
    Date: Thu, 26 Jan 2006 10:38:04 +0000 (UTC)

    Janusz Pawłowski <u...@w...pl> napisał(a):

    > Mieszkam od niedawna / kilka miesięcy/ w UK i przyszla pora
    > żeby załozyć sobie własne konto bankowe. Chciałbym żeby bank miał
    > umiarkowaną opłatę za prowadzenie konta osobistego lub darmowy w ty
    > temacie, oraz żeby była możliwość płatności przez Internet, a karta
    > plastikowa była zabezpieczona przed złodziejami kart jakimś pinem.
    > Pomóżcie w podjęciu decyzji. Dziękuje z góry za odpowiedzi.

    Mozesz sie spotkac z odmowa otwarcia rachunku przez bank (mnie odmowil Loyds
    TSB); ale tak jak ktos juz wspomnial, Barclays powinien nie robic Ci zadnych
    problemow.

    Zalety tutejszych bankow, to na pewno to, ze wiekszosc tutejszych RORow banki
    prowadza bezplatnie, ponadto bezprowizyjnie wyplacisz oraz sprawdzisz saldo w
    bankomatach konkurencji.

    Minusy: przelew miedzybanjkowy na terenie UK idzie 3 dni ROBOCZE oraz do
    niektorych kont tzw. basic bank wydaje tylko karete bankomatowa, ktora nie
    jest platnicza, wiec uwazaj co otwierasz.

    W Barclaysie rowniez bez problemow powinienes dostac KK.

    Jarek.