    From: "l.b" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki wybrać bank w UK ?
    Date: Thu, 26 Jan 2006 21:15:33 GMT

    > No nie wiem. W moim banku (The Royal Bank of Scotland) mam cos takiego jak
    > konto Premium i jest to tez konto osobiste. I kosztuje 15 funtow. Tak wiec
    > nie jest darmowe.

    Jesu.. ludzie ale napisz co jest w tym koncie, ze tyle kosztuje!
    A sa tam ubezpieczenia znizki i cala kupa innych serwisow... a piszemy o
    normalnym koncie personalnym, bez dodatkowych serwisow!
    A tu link dla zainteresowanych tym kontem za 15 funtow.... prosze zobaczcie
    co w zamian..
    http://www.rbs.co.uk/Personal_Finances/Current_Accou
    nts/Royalties_Current_Accounts/Royalties_Premier_Acc
    ount/default.htm

    Wiec dalej napisze.. podaj mi choc jeden przyklad platnego "zwyklego" konta
    personalnego (bez bajerow typu znizki na overdrafty czy ubezpieczenia
    turystyczne, nizsze procenty na karty kredytowe itp)