    From: "laokon" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki wybrać bank w UK ?
    Date: Fri, 27 Jan 2006 09:15:00 +0000 (UTC)

    "XYZ" <x...@x...wp.pl> wrote in message
    news:LpRBf.2403$343.1317@newsfe2-win.ntli.net...

    > Mam (...) karte VISA Electron ( VISA nomalna w UKju jest zbyteczna a
    > pozatym kosztowna ) , pelno bankomatow, zero usterek i to wszystko za
    > darmo.
    >
    > To chyba tyle porownan :)

    I ta Visa Electron mozesz sie podrapac w glowe przy jakichkolwiek
    platnosciach w necie.
    Byle Swift/Maestro to umozliwia. Na Vise Classic - trzeba sobie zasluzyc -
    ale i tak najbardziej prestizowymi sa karty MC (z tego co widze).
    Zapomniales dodac, ze w UK wszystkie bankomaty sieci LINK sa bezplatne (jak
    dotad spotkalem tylko jeden nie-LINKowy

    Ogólnie poziom oferowanych uslug wszystkich kilkunastu banków jest bardzo
    wyrównany. Poszukujacym proponuje isc do tego, który jest najblizej...

    Pozdro,
    Hants