    From: "l.b" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki wybrać bank w UK ?
    Date: Fri, 27 Jan 2006 22:04:08 GMT

    > Bank Account Plus w HSBC. 9,95/mies
    >
    > W pakiecie kredytówka, overdraft, czeki, maestro i jakies ubezpieczenia na
    > wojaze po UE
    > Jak to ktos ladnie ujal: "prosze w blad nie wprowadzac ludzi..."

    Jasne... standartowa wersja opla kosztuje 33000 zl ale tak zwany "full
    wypas" juz ok 55000 tysiecy... wiec po jaka cholere pisze sie, ze opel
    kosztuje 33000 skoro sa i tez po 55000?!
    Zastanow sie, w watku autora jest pytanie o najzwyklejsze konto osobiste,
    nie z ubezpieczeniami wojazy, kartami kredytowymi, overdraftami znizkami na
    ubezpieczenie samochodu itp... Czy naprawde nie widzisz roznicy miedzy samym
    kontem a wersja rozszerzona o DODATKOWE uslugoi za ktore placisz?
    Pokaz mi prosze zwykle konto osobise w UK ktore cos kosztuje poza pojsciem
    do banku? I naprawde nie wprowadzajcie ludzi w blad, bo piszcie co jest za
    te 9; 15 czy iles tam funtow miesiecznie.... A nie trujcioe, ze konto
    osobiste kosztuje, bo NIC NIE KOSZTUJE! JEST DARMOWE! Placisz za DODATKOWE
    USLUGI czy to ciezko zrozumiec...chyba tak...:(