  • Data: 2008-10-02 21:50:32
    Temat: Re: jasnowidz Jackowski przewidział kryzys bankowy
    Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel pisze:
    > Niby jakie ma robić wrażenie? Jest jakiś krach bankowy w Polsce?

    Jeszcze nie ma, ale w USA jest, a w Europie się zaczyna.

    > Aresztowania? Wielkie aresztowania?

    Aresztowania miały być jesienią, a jesień dopiero się zaczęła.
    Poczekamy, zobaczymy ;)

    > Naprawdę traktujesz to poważnie?

    Ależ skąd.
    Po prostu nieźle się wstrzelił Jackowski z tym bankowym krachem w kryzys
    w USA.

> [...]
    > poprosiła go o pomoc w odnalezieniu zaginionego męża. Seans nie udał się,
    > lecz Jackowski wstąpił do partii. Samoobrona przyznała mu tytuł honorowego
    > członka partii, był też wymieniany jako potencjalny kandydat w wyborach do
    > Sejmu 2005. Według Danuty Hojarskiej, jego umiejętności miały posłużyć
    > weryfikacji kandydatów[4]. W wyborach samorządowych 2006 Krzysztof Jackowski
    > był kandydatem Samoobrony do sejmiku województwa pomorskiego[5], zdobył 937
    > głosów. Po co się pchał do Samoobrony skoro powinien od razu wiedzieć, że go

    A co mnie to obchodzi. Nie interesuję się takimi faktami.
    Podałem tylko przepowiednię o kryzysie bankowym, żeby Nam podnieść
    trochę poziom adrenaliny ze strachu ;)
    Poważnie uważacie, że Polsce nie grozi kryzys bankowy?
    Może jakieś argumenty, które zweryfikujemy za kilkanaście tygodni?

    --
    pozdrawiam
    STranger