  • Data: 2009-11-10 19:36:20
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronkę
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lis, 20:14, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:

    >     Bo obsługa kart kosztuje 1,5%-3%. Więc jeśli płacisz gotówką
    > to o tyle więcej zostaje w kasie sklepu.
    Teraz to już zupełnie Cię nie rozumiem: sklep mi daje taniej bo płacę
    gotówką, ale dopiero pisałeś że kartą taniej.

    >     Ty może nie, ale nie jesteś odzwierciedleniem całej populacji.
    > Przed wypłatą wielu ludziom pieniędzy brakuje, a na karcie kredytowej są one
    > zawsze dostępne.
    Za przeproszeniem ale rozumowanie jest dziwne: jest coś takiego jak
    debet na koncie - mam znajomych którzy właśnie w ten sposób korzystają
    z konta - przed wypłatą maja chyba co miesiąc debet który zaraz potem
    jest spłacany wpływającą pensją. Pieniądze wybierają z bankomatu gwoli
    ścisłości i idą na zakupy. Karta kredytowa jest im do niczego
    niepotrzebna.