  • Data: 2009-11-11 08:02:34
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronkę
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Clegan pisze:

    > Super - czemu w takim razie płacąc gotówką mam często taniej niż
    > kartą ? I ja nie piszę o sklepie osiedlowym tylko o dużych sieciach z
    > elektroniką.
    > Zrozum że ja chcę kupować taniej i mam w głębokim poważaniu wyliczenia
    > kosztów przedsiębiorcy - dla mnie liczy się cena jaką zapłacę. Jeśli
    > po wprowadzeniu kart ceny by spadły byłbym szczęśliwy i płacił tylko
    > kartą; tylko czy dali Tobie gdzieś w Polsce rabat tylko z tego powodu
    > że zapłaciłeś kartą a nie gotówką ?

    Generalnie żenująca ta dyskusja, ale tutaj nie wytrzymałem:

    http://www.online.citibank.pl/rabaty/

    Proszę bardzo.
    Teraz znadjdź mi podobny "gotówkowy" program rabatowy. Czekamy wszyscy.

    > Tak to ja mogę wszystko udowodnić :-)
    > Często płacę kartą, ale nie zauważyłem żebym kupował 1,5x więcej
    > towaru niż płacąc gotówką.

    Już o tym byyyyyło... Znajdź mi lepiej sklep, który miał karty i
    świadomie się z nich wycofał- i jeśli nawet taki jeden znajdziesz, to
    odnieś to do ilości sklepów, które w tym samym czasie terminal
    zainstalowały. Nie wierzę w powszechny debilizm
    właścicieli/przedsiębiorców- to się MUSI opłacać, skoro wszyscy
    instalują i nikt nie likwiduje.

    --
    Michał