    From: Sebastian <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta z autoryzacją pin
    Date: Fri, 08 Aug 2008 08:36:11 +0200

    Włodziu pisze:

    > A wytłumacz mi co dlaczego z PINem jest gorsza??
    >
    > Jak ktoś Ci zajebie kartę, to musi znać PIN, a jak zajebie bez pinu to
    > wystarczy, że poćwiczy gdzieś podpis, (który jest na karcie) i może płacić
    > do czasu zablokowania karty!!
    >
    > Moim zdaniem karta z PINem jest bezpieczniejsza!!
    >
    > Wiem, że napewno KK z PINem są w WBK i mBanku!!

    Mój bank bierze odpowiedzialność za nielegalne transakcje wykonane do 72
    godzin *PRZED* zastrzeżenie karty. Pod warunkiem, że były autoryzowane
    podpisem. Żaden banki nie bierze odpowiedzialność za transakcje
    autoryzowane PIN. Tak czy inaczej czy PIN czy podpis można stracić po
    kradzieży czy zeskanowaniu karty.

    Prościej:
    Jak Ci obczają pina jak go stukasz w shopie albo bankomacie i zajebiom
    kartę to będzie nie cool!! Mówię Ci ziom robią tak!! Z chipem ma być
    bardziej w pożo!! Ale teraz zawsze jest i pasek i chip!! Jak zajebią
    będzie dupa chyba że to jakieś wsióry niekumate i leszcze!!
    Czaisz o co kaman??!!??!!

    Sebastian