    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: kolejki-dajcie sobie spokój
    Date: Mon, 11 Oct 2004 14:38:01 +0200

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-11 14:27, kiedy Markus napisał(a) co
    następuje:
    > Wszyscy tu narzekają i nabijają się z kolekowiczów, że niby to artefakty
    > komuny itp...

    Nie artefakty, ale co najwyżej rezydua.
    Nie jestem też pewien, czy akurat komitety kolejkowe są tą formą
    samoorganizacji, która najszybciej prowadzi nas do zbudowania
    społeczeństwa obywatelskiego.
    Ale co do zasady: od burd (wszczynanych przez młodych starych, łysych,
    owłosionych etc)lepszy jest brak burd.
    Problemem jest co innego: ilu z tych ludzi stojących w kolejkach zdawało
    sobie sprawę z konsekwencji tego co robią. Ilu z nich rozumie, co to
    jest ryzyko giełdowe. Nie twierdzę, że mało, po prostu nie wiem. Zapewne
    zaraz się odezwie ktoś kto *wie* i mnie pouczy.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****