    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: komornik zajął konto
    Date: Fri, 30 Jul 2004 09:03:13 +0200
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Thu, 29 Jul 2004 21:10:29 +0000 (UTC), ania janke naskrobał(a):

> [...]
    > na kwotę ponad 2000 złotych. nie dostałam wyroku ani nie pamiętam komu
    > mogłam zalegać z taką kwotą. na koncie mam oczywiście więcej niż kwota
    > wolna od zajęcia i boję się, że komornik zabierze mi te pieniądze.
    > bank oczywiście umywa ręce bo on tylko ma wykonać polecenie komornika.
    > dowiedziałam się też, że komornik nie wnika w treść i zasadność wyroku
    > nakazującego zapłatę tej kwoty, bo on ma tylko ten wyrok wyegzekwować.
    > no i w związku z całą sytuacją mam takie pytania:
    >
    > 1. czy jak odwołam się do sądu to komornik wstrzyma egzekucję?

    - najpiew komornik musi wysłać zawiadomienie o wszczęciu egzekucji na
    którym pisze jak być na czyli polecenie i na podstawie jakiego tytułu. Tak
    wiec bey watpienia NIE jest to twoje pierwsye pismo od komornika.
    - dłużnik ma prawo do wglądu w oryginał tytułu wykonawczego.
    - miałaś 14/7 dni o złożenie zarzutów do wszczęcia egzekucji, teraz juz nie
    musi niczego wstrzymywać

    > 2. a jesli nie wstrzyma to w ciagu ilu dni bank przeleje te pieniądze

    - pewnie wtedy gdy mu każe, najpierw policzy precyzyjnie kwotę z kosztami
    egzekucyjnymi

    > 3. skoro nie dostałam nigdy do rąk wyroku nakazu zapłaty to czy komornik
    > może prowadzić tą egzekucję? (w banku zrobili mi ksero tytułu wykonawczego
    > bo od komornika też jeszcze nic nie przyszło)

    musiało przyjść zawiadomienie o wszczęciu egzekucji, a wcześniej z sądu
    nakaz zapłaty.

    > 4. to najprawdopodobniej (raczej 100%) jakaś pomyłka bo nikomu nie zalegałam
    > więc co ja powinnam teraz zrobic?

    kto wie - sama nie jesteś pewno.

    --
    United Devices Cancer Research Project