  • Data: 2005-01-14 10:08:12
    Temat: Re: komputerowy sklep online w USA
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chrabcio <s...@t...pl> wrote:
    > PS: a myslalem ze mając karte to juz taki swiatowy bede :) heh
    > zycie....

    No bedziesz - ale nie kupuj czesci czy kosmetykow wysylanych poza granice
    naszego kraju :)
    A co Twojego pytania - nie mam pojecia niestety. Ja tam tylko ksiazki
    kupowalem, sprzetu nie. A jak sprzet to gotoweczka i reczne przywiezienie
    ;) (przez ciocie ;)
    Rozumiem, ze probowales zaplacic karta na adres amerykanski?
    Sprobuj w Amazon.com (wyzsze ceny pewnie) lub jakis inny sklep - moze jakis
    bedzie, ktory sie zgodzi - ale z tego co slyszalem moze byc baaaaardzo
    trudno.
    A siostra nie ma tam jakiegos konta? :) Wez zaloz konto w jakims banku -
    wyslij jej poczta elektronia nieaktywnego - pozniej uaktywnij, PIN podaj
    przez telefon - wyplaci recznie (karta powinna byc via USD rozliaczna - np
    w Inteligo) kupi za gotowke albo swoja karta, zapakuje, wysle ci... Tak
    bedzie chyba najprosciej ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!