  • Data: 2005-01-14 10:12:50
    Temat: Re: komputerowy sklep online w USA
    Od: chrabcio <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > No bedziesz - ale nie kupuj czesci czy kosmetykow wysylanych poza
    > granice naszego kraju :)

    no ale to byl jeden z powodow :)

    > A co Twojego pytania - nie mam pojecia niestety. Ja tam tylko ksiazki
    > kupowalem, sprzetu nie. A jak sprzet to gotoweczka i reczne
    > przywiezienie ;) (przez ciocie ;)

    stosuje ta metode od 4 lat ale jak wiesz zwiazane jest to z planami
    podrozowymi :)

    > Rozumiem, ze probowales zaplacic karta na adres amerykanski?

    oczywsicie, wszystkei dane w banku zmienilem na adres siostry

    > Sprobuj w Amazon.com (wyzsze ceny pewnie) lub jakis inny sklep - moze
    > jakis bedzie, ktory sie zgodzi - ale z tego co slyszalem moze byc
    > baaaaardzo trudno.

    szukalem szukalem ... chyba pozostaje WGK :)

    > A siostra nie ma tam jakiegos konta? :)

    ma :) ale juz maksymalnie wykorzystalem, glupio mi juz

    > Wez zaloz konto w jakims banku -
    > wyslij jej poczta elektronia nieaktywnego

    nie bedzie problemu z akceptacja przez bankomat?

    - pozniej uaktywnij, PIN podaj
    > przez telefon - wyplaci recznie (karta powinna byc via USD rozliaczna -
    > np w Inteligo) kupi za gotowke albo swoja karta, zapakuje, wysle ci...

    zgadzam sie z nastepnym zdaniem :)

    > Tak bedzie chyba najprosciej ;)

    Maciej