eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto dla starszej osobyRe: konto dla starszej osoby
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
    MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
    m!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!p19g2000vbq.g
    ooglegroups.com!not-for-mail
    From: MałgosiaK(BankPocztowy) <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto dla starszej osoby
    Date: Wed, 16 Dec 2009 05:38:57 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 51
    Message-ID: <b...@p...googlegroups.com>
    References: <hg3ff7$s8g$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@a...googlegroups.com>
    <1...@s...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 91.213.58.8
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1260970737 6736 127.0.0.1 (16 Dec 2009 13:38:57 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Dec 2009 13:38:57 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p19g2000vbq.googlegroups.com; posting-host=91.213.58.8;
    posting-account=P6uAGAoAAACWQPdTs5FxecYvqGwaHGlO
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 ISA
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.2)
    Gecko/20090729 Firefox/3.5.2 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:512272
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16 Gru, 11:25, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:
    > > Zapraszam do zapoznania się z ofertą Banku
    Pocztowegohttp://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/
    nestor/
    > > Od stycznia bank znosi opłatę za prowadzenie dostępnego tylko dla
    > > seniorów Konta Nestor, a także prowizje za przelewy zlecane przez
    > > internet, telefon oraz - to nowość - w oddziałach banku, a nawet w
    > > placówkach poczty.
    >
    > Dziękuję za dobrą wiadomość. Półtora roku temu namówiłem moją mamę na
    > przeniesienie konta z PKO BP SA do Banku Pocztowego, jak PKO podniosło
    > opłatę za stałe zlecenia na zmienną kwotę do 4 zł. Po półtorarocznym
    > użytkowaniu konta, powiem, że to była dobra decyzja. Praktycznie koszt
    > prowadzenia rachunku spadł z kilkunastu złotych do 5 złotych
    > miesięcznie, a nawet troszkę groszy udaje się zarobić na lokacie 10
    > dniowej. Ubezpieczenie medyczne też sprawdzone - wizyta lekarza w
    > domu.
    > Jest kilka mankamentów, a dotyczy to wiedzy pracowników na temat
    > oferty Banku Pocztowego. Panie na poczcie nie mają zbyt dużej wiedzy
    > na temat produktów i nie są wstanie pomóc starszej osobie w problemie.
    > Przy pierwszej wypłacie w okienku pocztowym za pomocą karty Visa był
    > zgrzyt. Karta miała być "na podpis" a nie na PIN, okazało się, że
    > jednak na PIN. Mama nie zapamiętała PINu i nie mogła pobrać pieniędzy,
    > mimo, że pokazywała karteczkę z numerem klienta. Żadna z pań na
    > poczcie nie wpadła na pomysł, co zrobić z tym numerem klienta i że
    > można najnormalniej w świecie wypełnić druk wypłaty. Dopiero moja
    > interwencja u naczelniczki i przeprowadzone szkolenie (przeze mnie,
    > czyli nawet nie klienta) umożliwiło wypłatę pieniędzy z konta, na
    > szczęście już za pomocą PINu, ale dzięki temu panie wiedzą do czego
    > służy numer klienta i druki wypłaty.
    >
    > Nawet najlepsza praca marketingowców i pracowników w Bydgoszczy nie da
    > wiele, jak ludzie na samym dole nie będą odpowiednio przeszkoleni.

    Mamy świadomość, że dobrze przeszkoleni Pracownicy to podstawa i
    działamy również w tym kierunku.
    Dziękuję za zwrócenie uwagi na powyższą kwestię

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1