    From: "ttt" <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto oszczednosciowe mBank
    Date: Fri, 24 Sep 2010 19:36:07 +0200

    > Oprocentowanie eMax+ to bodajże 3%. Mało. Do lokowania nadaje się Getin,
    > Open Finance, Eurobank, Meritum.
    >
    > Do tego na eMax+ zaplacisz podatek od zysków kapitałowych od odsetek.
    > Szukaj ofert "bezbelkowych". mBank ma lokatę jednodniową ale tez słabo
    > oprocentowaną.

    Dziekuje za pojawienie sie wreszcie rzeczowej odpowiedzi.

    Jednakze do wymienionych bankow nie mam duzego zaufania - Getin mnie kiedys
    naciagnal i z tym bankiem dalem sobie spokoj, Open Finance mnie zirytowal
    tym, ze nie mozna bylo przez telefon uzyskac zadnej konkretnej odpowiedzi.

    Osobiscie wole ciut mniejsze oprocentowanie ze swiadomoscia tego, ze do tej
    pory nie mialem zadnych problemow i nikt mnie nie naciagnal.