  • Data: 2009-09-17 12:43:04
    Temat: Re: konto walutowe-jak to zrobic?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:6f6a.00000101.4ab22b76@newsgate.onet.pl...

    > Czy to PKO BP czy Getin, wszedzie ta sama spiewka - koniecznosc awizowania
    > najmniej 2 dni przed planowana wyplata.
    > A co kiedy nie moge pozwolic sobie na luksus czekania tak dlugo i bede
    > potrzebowac tych pieniedzy natychmiast ??

    Co do PKO BP to nie wiem.

    Co do Getinu, to o ile mają w sejfie, wypłacają bez problemu więcej,
    przynajmniej ja tego doświadczyłem, ale naturalnie może to zależeć od
    oddziału. Poza tym można zrobić rundkę po kilku oddziałach Getinu, no chyba
    że ta potrzeba posiadania jest naprawdę mega-natychmiastowa.

    Systemowego rozwiązania poza rozbiciem kwoty na kilka różnych banków albo
    notorycznym prewencyjnym awizowaniem (zazwyczaj płatnym w przypadku
    niezrealizowania) chyba niestety nie ma.