    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto walutowe-jak to zrobic?
    Date: Thu, 17 Sep 2009 14:57:56 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Co do Getinu, to o ile mają w sejfie, wypłacają bez problemu więcej,
    > przynajmniej ja tego doświadczyłem, ale naturalnie może to zależeć od
    > oddziału. Poza tym można zrobić rundkę po kilku oddziałach Getinu, no chyba
    > że ta potrzeba posiadania jest naprawdę mega-natychmiastowa.

    W jednej z siedzib getinu doradca upieral sie przy 2ch dniach, co dla mnie jest
    absurdem. Nawet nie padla propozycja wykorzystania kilku oddz. by zrealizowac
    wyplate.
    Jesli faktycznie jest taka opcja, to chetnie bym z niej skorzystal.. no chyba ze
    zabraknie siedzib w moim miescie przy zbyt niskim limicie na oddzial