  • Data: 2009-12-22 19:25:25
    Temat: Re: kraj z bankowoscialepsza od polskiej
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Kois" news:mujruq2junle$.dlg@kojer.kojer

    > Wrocław Rynek. Bankomat BZWBK, tuż obok drugi, w środku budynku trzeci. Po
    > drugiej stronie rynku 2 bankomaty Pekao obok siebie i kawałek dalej 2
    > bankomaty PKOBP :)

    No to mamy maksymalnie trzy tej samej sieci w jednym miejscu... :)
    I teraz powstaje pytanie, czy nastawianie np. 6 - 7 bankomatów tej samej
    sieci/banku to specyficzna cecha Niemiec, Wysp i Włoch (w tym kraju dwa razy
    zetknąłem się z takim "natężeniem" ATMów he he) czy też w innych krajach też
    można spotkać takie lokalizacje?