  • Data: 2009-12-22 20:45:35
    Temat: Re: kraj z bankowoscialepsza od polskiej
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BK <b...@g...com> writes:

    > Mysle, ze to kwestia ceny i zapotrzebowania. W scislym centrum warsawy
    > jest miejsce gdzie sa chyba ze 3/4 bankomaty Pekao S.A. [w scianie ich
    > oddzialu], w przejsciu podziemnym sa chyba ze 4 euronety [ale
    > odleglosci sa wieksze niz kilka cm :P]...Obok Pekao S.A. jest tez PKO
    > BP ale nie pamietam ile tam jest ich bankomatow, tez pewnie kilka.
    >
    > W innych miejscach to sie moze po prostu poki co nie oplacac. Liczba
    > bankomatow w wielu miejscach sie zwieksza ale chyba jeszcze nie ma
    > takiego popytu zeby stawiac masowo kilka w jednym miejscu. No i poki
> [...]

    PKO BP stawialo jakis czas temu 'sale bankomatowe' przy niektorych
    oddzialach - 3 czy 4 bankomaty. Taka salka w klocu przy
    Pulawskiej/Goworka szybko zdechla, zostal jeden bankomat w scianie.

    Za to zaraz obok naprzeciwko wylotu Rakowieckiej sa na scianie dwa
    obok siebie.

    Nie wiem, czy w Domu pod Sedesami jest nadal taka salka, dawno nie
    bylem.

    MJ