  • Data: 2005-09-15 12:52:08
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BOŚ, ktoś się doczekał? :)
    Od: "AG" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myślę, że MarP ma standard 7,00 PLN - warunkiem udzielenia kredytu jest
    założenie EkoKonta wg obowiazujacego cennika. Ta promocja kredytu ma
    miedzy innymi, jak mi się wydaje, przysporzyć bankowi trochę klientów
    indywidualnych korzystających z EkoKont, ktore niespecjalnie korzystnie
    wygladaja na pierwszy rzut oka. Chociaz z drugiej strony, w pakiecie
    EkoKonto wliczona mamy w cene wyplate bez prowizji ze wszystkich
    bankomatow, pierwsza karte dla posiadacza i wspolposiadacza, prowadzenie
    do 9-ciu EkoKont H2O, dostep do BOSBank24. Przelewy przez BOSBank24
    0,50, do BOS-ia bezplatne. Tak, po zastanowieniu stwierdzam, ze chyba
    jakos bardzo niekorzystna ofertą to EkoKonto nie jest, nawet jak na
    podstawowy, a nie tylko sluzacy do splaty kredytu, r-k
    oszczednosciowo-rozliczeniowy.

    Pytałem z ciekawości. Ja brałem kredyt w Bosiu 2 lata temu, co prawda w PLN,
    ale nikt na siłę mnie nie zmuszał do zakładania konta i go nie założyłem.
    Ciężko na www.bosbank.pl jednoznacznie ustalić opłaty za ekokonto.
    Czy te 7 zł obejmuje dostęp do bosbank24, teleboś ? Rozumiem, że token nie
    jest obowiązkowy?

    Zastanawiam się jednak nad założeniem konta.
    Fajnie jest widzieć ile kredytu pozostaje do spłaty :) Poza tym jakoś
    dziwnie księgują moje spłaty kredytu. Robię przelew 2 dni przed terminem, a
    oni księgują np. jeden dzień po terminie. No na pewno tyle to nie idą
    przelewy z mbanku.

    AG