  • Data: 2011-07-29 18:34:34
    Temat: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:

    > klient ma wybór, nikt nikogo do niczego nie zmusza, poza tym można sobie
    > w umowie kredytowej wywalczyć zapis, że konto osobiste ZAWSZE (w całym
    > okresie spłaty kredytu) będzie darmowe

    Dobra wiadomość mam nadzieję że wiedza się upowszechni :-)
    Nikt banku do udzielenia mi kredytu nie zmusza. Chce zarobić to niech
    skonstruuje jasną czytelną umowę bez haczyków. :-)
    Dziwne zdanie. Prawda.
    Jak na dłoni widać kto tu jest stroną uprzywilejowaną i kto musi sobie
    wywalczać.
    Klient nie ma wyboru. Nie istnieje "wyższa kultura bankowości". Wszyscy
    równają do poziomu rynsztoka.
    Gdyby firma w której pracuję sprzedawała towar-usługę w taki sposób to
    śmigiem-migiem poszłaby w diabły.
    A "instytucja zaufania publicznego"...