eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itpRe: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    Date: Fri, 29 Jul 2011 20:34:34 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <j0uufr$b9m$1@inews.gazeta.pl>
    References: <m...@w...kopernik.gliwice.pl> <j0p3f6$jom$1@news.onet.pl>
    <j0p3oi$ksq$1@news.onet.pl> <1clf69x33dby2.16watq4f2pifl$.dlg@40tude.net>
    <j0pl8p$p8g$1@news.onet.pl> <j0pn89$jmn$1@news.icpnet.pl>
    <j0psns$qeo$1@inews.gazeta.pl> <j0pui2$jmn$3@news.icpnet.pl>
    <j0r6e6$50q$1@inews.gazeta.pl> <j0sb41$gti$1@news.icpnet.pl>
    <j0sfis$crp$1@inews.gazeta.pl> <j0tira$s03$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-167-37-55.nplay.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1311964475 11574 89.167.37.55 (29 Jul 2011 18:34:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jul 2011 18:34:35 +0000 (UTC)
    X-User: zch280672
    X-Antivirus: avast! (VPS 110729-0, 2011-07-29), Outbound message
    In-Reply-To: <j0tira$s03$1@news.icpnet.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:556274
    [ ukryj nagłówki ]

    RobertS pisze:

    > klient ma wybór, nikt nikogo do niczego nie zmusza, poza tym można sobie
    > w umowie kredytowej wywalczyć zapis, że konto osobiste ZAWSZE (w całym
    > okresie spłaty kredytu) będzie darmowe
    >
    Dobra wiadomość mam nadzieję że wiedza się upowszechni :-)
    Nikt banku do udzielenia mi kredytu nie zmusza. Chce zarobić to niech
    skonstruuje jasną czytelną umowę bez haczyków. :-)
    Dziwne zdanie. Prawda.
    Jak na dłoni widać kto tu jest stroną uprzywilejowaną i kto musi sobie
    wywalczać.
    Klient nie ma wyboru. Nie istnieje "wyższa kultura bankowości". Wszyscy
    równają do poziomu rynsztoka.
    Gdyby firma w której pracuję sprzedawała towar-usługę w taki sposób to
    śmigiem-migiem poszłaby w diabły.
    A "instytucja zaufania publicznego"...

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1