eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt mieszkaniowy w DB - przeliczenie długości okresu bez zgody klienta? › Re: kredyt mieszkaniowy w DB - przeliczenie długości okresu bez zgody klienta?
  • Data: 2009-01-07 15:35:20
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w DB - przeliczenie długości okresu bez zgody klienta?
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Sty, 15:29, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > miales kredyt na dluzej niz 30 lat?
    >
    > ja mialem na 30, splacam 1,5 roku, skrocili mi okres do 20 lat

    pisz pisemko
    mają gotowy formularz do tego, bo pewnie większość klientów tak robi
    płacisz 150 zł
    formułka brzmi:

    "Niniejszym wnoszę o wydłużenie okresu kredytowania kredytu
    mieszkaniowego nr ..... do pierwotnego okresu kredytowego określonego
    w umowie kredytowej oraz jednoczesne zmniejszenie wysokości raty
    równej.
    Pozostałe warunki kredytu pozostają bez zmian."

    A to co zaoszczędzisz, wpłacaj nawet na ROR (chociaż lepiej lokata lub
    inne podobne inwestycje)

    A jak kiedykolwiek stwierdzisz, że chcesz jednak skrócić okres, to po
    prostu spłacisz. DB daje prawo spłaty dużej części kredytu w okresie 3
    lat (chyba do 20 procent, jeśli nie negocjowałeś)

    koszt aneksu do umowy to 150 zł

    --
    plusz