  • Data: 2014-02-26 14:40:08
    Temat: Re: kredyt na działkę
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 lutego 2014 14:20:09 UTC+1 użytkownik marcin_ napisał:
    > Czyli mam 6 tys. na papierze, umowa na czas nieokreślony, 1 dziecko, 1 zona
    > :) na utrzymaniu, własne mieszkanie.

    Ogólnie wygląda to wszystko ok, wnioskowana kwota niewysoka to i może drążyć tematu
    nie będą. ale pamiętaj że banki tez inaczej patrzą na 6tys na zaświadczeniu z
    budżetówki czy dużej znanej firmy jak na 6tys na zaświadczeniu z lokalnej firmy
    ogólnobudowlanej czy sklepu spożywczego. Mogą wtedy domagać się PITa, zaświadczenia z
    ZUS o wysokości podstawy składek czy wyciągów bankowych. Nie bez znaczenia jest tez
    okres zatrudnienia no i jak pisałem wyżej miejsce zatrudnienia.

    > Jaki bank z najniższym oprocentowaniem, bez ukrytych prowizji i innych >kosztów
    związanych z kredytem?
    Złóż wnioski w kilku bankach i wybierz ten "najtańszy"