  • Data: 2014-02-26 14:20:09
    Temat: Re: kredyt na działkę
    Od: "marcin_" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Generalnie zaświadczenia żądają z 3 ostatnich miesięcy ALE w umowie
    > będziesz zapewne miał warunek informowania o dużych zmianach w poziomie
    > dochodów.

    No własnie o to mi chodzi czy te 3 miesiące wystarczą. Oczywiście
    zakładające że na 100% spłata będzie dokonywana terminowo, kolejne założenie
    jest takie że na 100% stać mnie na taki kredyt. W tej kwesti wolałbym nie
    dyskutowac bo nie chcę odbiegać od głównego, interesującego mnie wątku.
    Czyli mam 6 tys. na papierze, umowa na czas nieokreślony, 1 dziecko, 1 zona
    :) na utrzymaniu, własne mieszkanie. Jaki bank z najniższym oprocentowaniem,
    bez ukrytych prowizji i innych kosztów związanych z kredytem?