eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt w rachunku w PKO BPRe: kredyt w rachunku w PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt w rachunku w PKO BP
    Date: Mon, 22 Sep 2003 19:30:53 +0200
    Organization: Aster City Net
    Lines: 48
    Message-ID: <bknbmc$su4$1@foka.acn.pl>
    References: <bknb4u$3a2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.76.57.6
    X-Trace: foka.acn.pl 1064251916 29636 212.76.57.6 (22 Sep 2003 17:31:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Sep 2003 17:31:56 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:260601
    [ ukryj nagłówki ]

    Ja miałem podobne doświadczenie w PKOSA.
    Zmiana adresu to czesto jest tak jak piszesz.

    W koncu zamknałem konto i otworzyłem nowe. W tym, samym banku.
    Teraz jest OK



    Użytkownik "EK" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bknb4u$3a2$1@inews.gazeta.pl...
    > Chcialabym sie poradzic w sprawie linii kredytowej.
    > Na swoje nieszczescie posiadam rachunek w PKO BP. Jakis czas temu
    > przeprowadzilam sie do innego miasta. Rachunek pozostal w placowce banku w
    > poprzednim miejscu mojego zamieszkania. W sierpniu skonczyla mi sie
    waznosc
    > karty visa. Poniewaz nie przychodzial nowa - sa przesylane poczata -
    > zadzwonilam na kartolinie banku i dowiedzialam sie, ze zostala wyslana do
    > mnie nowa karta, ale ... na moj stary adres, gdyz nikt z banku nie
    > pofatygowal sie go zmienic w centrum kart. Poradzono mi, bym przeniosla
    > rachunek do oddzialu PKO BP do miejscowosci, w ktorej mieszkam i
    wyrobienie
    > nowej karty. tak tez zrobilam. I tu zaczely sie schody. Dostalam pin do
    > nowej karty, udalam sie po karte do banku i ... okazalo sie, ze rachuenk
    > zostal przeniesiony z poprzedniej placowki PKO BP, ale .. nie przeniesiono
    > mi aktywnej linii kredytowej. Dzieki temu mam na rachunku saldo ujemne,
    nie
    > moge dostac karty visa, gdyz nie mam mozliwosci korzystania z bankomatu.
    > Sytuacja trwa juz ponad tydzien. Bank ciagle sie tlumaczy tym, ze czekaja
    na
    > dokumenty z poprzedniego oddzialu i ... bardzo przepraszaja...
    > Na dzien dzisiejszy praktycznie jestem bez srodkow do zycia, w banku robia
    > mi laske, ze wyplacaja mi srodki z mojego rachunku, bo oczywiscie trzeba
    > wzywac naczelnikow, bawic sie w hasla i wogole jest to dla nich
    > niestandardowa sytuacja.
    > A co ja mam powiedziec?
    > Doradzcie mi co tak na prawde mozna w takim przypadku zrobic. Czy bankowi
    > groza jakies sankcje za naruszenie umowy udzielenia kredytu z winy banku?
    > Gdzie moge odnalezc takie przepisy?
    >
    > I oczywiscie przestrzegam przed PKO BP, ja sama w najblizszym czasie juz
    nie
    > bede jego klientka.
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1