  • Data: 2017-05-31 23:53:03
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem o czym Ty mówisz. Może masz takie wyobrażenie, że mieszkanie
    > za dobrą cenę to sprzedaje się na zasadzie "dzisiaj postanawiam", "jutro
    > sprzedaję".
    >
    > Ja swoje mieszkanie w centrum miasta sprzedawałem ponad 1.5 roku.
    > A jak masz droższe, to w czasach szalejących stóp, to masz tak samo
    > niesprzedawalne mieszkanie jak w przypadku franka.

    za dobrą cenę (zbliżoną do rynkowej) mieszkanie można sprzedawać bardzo
    długo, 1.5 roku to nie jest jakiś rekord, ale jak ktoś chce sprzedać
    szybko to osób czekających na okazję jest mnóstwo

    mają gotówkę (żadne oczekiwanie na kredyt) i jak cena będzie np. 30%
    poniżej rynkowej to od razu można się na AN umawiać

    --
    pozdrawiam
    RobertS